Opozorila so se začela širiti oktobra, ko so uporabniki začeli poročati o pojavljanju sporočil, ki so jih obveščala o potrebi po deaktivaciji blokatorjev. Rezultat je bil nenaden porast odinstalacij razširitev za blokiranje oglasov; samo 18. oktobra je bilo zabeleženih 52.000 odstranitev programa. To kaže na to, da uporabniki resno jemljejo opozorila in so pripravljeni ukrepati, da obdržijo dostop do vsebin na YouTube.
YouTube poudarja, da oglasi omogočajo obstoj raznolikega ekosistema ustvarjalcev in da so ključnega pomena za omogočanje dostopa do priljubljenih vsebin milijardam uporabnikov. S temi ukrepi YouTube ne samo ščiti svoje prihodke, temveč tudi podpira ustvarjalce, ki so odvisni od oglaševalskih prihodkov za financiranje svojih projektov.
Ta premik YouTube kaže na odločnost platforme, da ohrani oglaševalske prihodke in zagotovi, da so vsebine, ki jih uporabniki uživajo, še naprej financirane. Zaostritev ukrepov je del širše slike, kjer se digitalne platforme spopadajo z izzivom, kako uravnotežiti uporabniško izkušnjo in potrebo po monetizaciji vsebin.