Zanimivosti

Mercator nagrajen za digitalno odličnost

Oglasno sporočilo
15. 9. 2023, 15.13
Posodobljeno: 15. 9. 2023, 15.42
Deli članek:

Mercator je po prejemu prestižnega priznanja Oglaševalec leta 2022 postal tudi Generalni Websi prvak 2023, žirija Websija je najboljšega soseda s 1. mestom nagradila tudi v kategoriji Družbeno odgovorni projekti. 3. mesto je najboljši sosed zasedel v kategoriji Trgovci in v kategoriji Video.

Websi nagrade spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem prostoru, pri najboljšemu sosedu pa so ponovno dokazali, da je za uspešen projekt potrebna dobra in povezana ekipa. »Veseli me, da ima Mercator ob sebi partnerje, katerih odnosi temeljijo na zaupanju in sodelovanju. To se odraža tudi v naši skupni viziji in ustvarjanju odličnih projektov,« je povedala direktorica področja marketing v Mercatorju, Viktorija Radojević Mavrič.

S projektom »Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram« je Mercator prejel veliko nagrado Generalni WEBSI prvak, ki se podeljuje projektu z največ doseženimi točkami med vsemi projekti. Žirija je projektu podelila tudi 1. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti. 3. mesto je Mercator zasedel v kategoriji Trgovci (tradicionalni) za Knjigo receptov iz M Soseske in v kategoriji Video - V hribe z radovedno sosedo.

Pri Mercatorju velik del ponudbe zajemajo tudi izdelki za male živali, zato so v sklopu svoje družbene odgovornosti želeli pomagati zavetiščem in društvom za zaščito živali. Aktivacija »Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram« je zaživela na različnih platformah: skozi oddajo na www.msoseska.tv, na prodajnih mestih in na spletu skozi digitalne aktivnosti, ki so se raztezale od klasičnih objav na socialnih omrežjih, do ločenega Instagram profila, ki so ga upravljali prav pasji hišni ljubljenčki.

Z akcijo se je zbralo več kot 1000 kg hrane, ki jo je Mercator doniral slovenskim zavetiščem in društvom. Vseh 8 psov, ki so bili predstavljeni skozi oddajo in na »Dogstagramu«, je našlo svoj novi dom in ljubeče lastnike. Digitalna aktivacije je dosegla več kot 1 milijon uporabnikov družbenih omrežij, Instagram stickerji pa so podirali rekorde, saj so dosegli več kot 6 milijonov ogledov. 

Estrada