Ameriška korporacija Nike je leta 1971, ko se je imenovala še Blue Ribbon Sports (Nike je uradno postala leta 1972), najela leta 1943 rojeno Carolyn Davidson, takrat študentko grafičnega oblikovanja, da jim oblikuje logotip.
Plačali so ji dva ameriška dolarja na uro. Po 17 urah dela je prejela 35 ameriških dolarjev plačila (leta 2018 bi to bilo 217 ameriških dolarjev). Leta 1983 je po prvi javni prodaji dobila še 500 delnic, ki pa jih ni nikoli prodala. 500 delnic bi bilo leta 2016 vrednih milijon ameriških dolarjev; leta 2016 so se razcepile na 32.000 delnic.
Davidsonova je pripravila pet osnutkov. Phil Knight, eden od soustanoviteljev podjetja, se je odločil za ikonično "krilo" starogrške boginje zmage Nike. "Nisem nor nanj, a mi bo prirasel k srcu," je takrat dejal o logotipu.
Koliko je 32.000 delnic vrednih danes? 3,1 milijona ameriških dolarjev oziroma skoraj 3,2 milijona evrov.
O Davidsonovi, ki se je upokojila leta 2000, je znanega le malo. Na družabnih omrežjih je ni, posvečala pa naj bi se predvsem svojim hobijem in prostovoljstvu.