Letalske družbe se bojijo, da bodo signali 5G tehnologije motili navigacijske sisteme letal, zlasti tiste, ki se uporabljajo v slabem vremenu. Svojo bojazen so izrazile v pismu, ki so ga poslale ameriškim letalskim oblastem.
V njem sicer opozarjajo predvsem na gospodarske posledice. "Potrebno je takojšnje posredovanje, da bi se izognili večjim motnjam v delovanju letalskih potnikov, pošiljateljev, dobavne verige in dostave potrebne medicinske opreme," so v pismu zapisali glavnim izvršni direktorji letalskih družb.
Letalske družbe želijo, da signale 5G izključijo iz območij "približno dveh milj od vzletno-pristajalnih stez" in tako zagotovijo varnost in preprečijo motnje. Signali naj bi najbolj vplivali na višinomere v letalih, tako da ta ne bi imela natančnih podatkov o tem, na kateri višini se nahaja letalo, kar je pomemben podatek tako pri vzletanju kot pristajanju, še posebej v slabših vremenskih razmerah. Nepravilnosti pri teh podatkih pa lahko ogrozijo varnost poleta in seveda tudi potnikov.
Čeprav so proizvajalci letal vanje vgradili nove višinomere, pa proizvajalca Airbus in Boeing menita, da bi kljub temu lahko bili ogroženi poleti na nekaterih letališčih, prisilno pa bi morala na zemlji ostati številna letala.
Telefonska podjetja, ki so porabila na desetine milijard dolarjev za nadgradnjo svojih omrežij za uvedbo tehnologije 5G, ki prinaša veliko hitrejše internetne storitve in večjo povezljivost, medtem menijo, da letalska industrija vzbuja strah in izkrivlja dejstva.