Zanimivosti

Septembra prihaja jubilejni 30. Slovenski oglaševalski festival!

Oglasno sporočilo
27. 8. 2021, 12.34
Posodobljeno: 27. 8. 2021, 12.35
Deli članek:

9. in 10. septembra se z rdečo nitjo SOODGOVORNOST ZA PRIHODNOST v ljubljanski Litostroj vrača Slovenski oglaševalski festival, ki letos praznuje jubilejno 30. obletnico.

Slovenski oglaševalski festival (SOF) že 30 let vodi dialog o aktualnih strokovnih vprašanjih in v tekmovalnem delu izbira najboljše oglaševalske rešitve. Letošnjo jubilejno edicijo festivala zaznamujejo številne velike in izjemno hitre spremembe, ki smo jim priča v zadnjih letih in od nas zahtevajo, da pogledamo sedanjost z drugega zornega kota, spremenimo razmišljanje in naredimo prvi korak.

Zato bo 30. SOF posvečen tematiki trajnostne družbene odgovornosti, ki bo iskala poti, vzdržne tako za okolje in družbo kot posel. Rdečo nit SOODGOVORNOST ZA PRIHODNOST bo zaokrožil bogat festivalski program, ki bo pomagal poiskati odgovore na vprašanja, kaj in kako lahko posamezniki ter zastopniki oglaševalcev, agencij in medijev prispevajo k trajnostnemu razvoju našega okolja, družbe, podjetij in blagovnih znamk.

Ne zamudite najpomembnejšega festivala kreativnih komunikacij v Sloveniji, ki bo 9. in 10. septembra v Ljubljani, Litostroju (L56), z aktualnimi vsebinami,

navdihujočimi govorci  in posebno kuliso zaokrožil njegovih 30 let obstoja. Svojo vstopnico si lahko zagotovite na www.sof.si.

Več kot 50 govorcev v dveh festivalskih dneh!

Na odru 30. SOF-a bomo videli Brittany Kaiser, žvižgačico Cambridge Analitike, protagonistko Netflixovega dokumentarnega filma The Great Hack, ki je prejel nominacije za emija, bafto in oskarja, ter avtorico najbolje prodajane knjižne uspešnice Targeted, v kateri podrobno opisuje, kako podjetja nezakonito uporabljajo podatke, da bi vplivala na izbiro ljudi. Svoja razmišljanja in izkušnje bo delil predsednik Republike Slovenije Borut Pahor, politični voditelj, ki dobro ve, kako kljubovati spremembam in uspevati na politični sceni na dolgi rok. Predsednik zveze UEFA Aleksander Čeferin bo spregovoril o nepričakovanih izzivih minulega leta in nogometu kot družbeno odgovornem gibanju, Ruža Tomić Fontana, generalna direktorica Coca-Cola HBC Adria, pa bo predstavila, kaj vse lahko spremenimo danes, da izpolnimo obljubo o boljšem jutri. Zaključnemu pogovoru prvega dne, v katerem se bo samostojni kreativni direktor Aljoša Bagola pogovarjal med drugimi z Ivanom Novakom, ustanovnim članom skupine Laibach, bo sledila Europlakatova zabava z rock skupino Mi2, za ritem zaključne zabave drugega festivalskega dne pa bo poskrbel DJ Zeds.

Prisluhnili boste lahko številnim domačim in mednarodnim strokovnjakom.

Za prestižne nagrade se letos poteguje kar 100 kreativnih rešitev več kot lani, zmagovalci pa bodo razkriti na Zlati noči 10. septembra. Večer prej bodo ob 30-letnici festivala razglašene tudi najboljše agencije tridesetletja in najboljši TV oglasi tridesetletja, za katere lahko glasujete vse do 5. septembra.