Video igrico, ki so jo poimenovali "Afterworld: The Age of Tomorrow", bodo objavili na Miklavževo, 6. decembra, in jo bo moč najti in igrati na internetu.
Igralci se bodo sprehajali po virtualnem svetu, morali bodo opraviti določene naloge in pri tem srečevali like, ki bodo nosili Balenciagine najnovejše modele.
Odločitev za ta način predstavljanja je posledica sprememb, ki jih je v naše življenje prinesla pandemija in spremenila tudi način, kako globalne modne znamke lahko predstavijo nove linije.
Tako je Burberry septembra svojo zadnjo kolekcijo prestavil na Twitch. spletni pretočni platformi za prenašanje dogodkov v živo, Gucci pa je svoje izdelke predstavil v mini seriji oz. sedmih epizodah mini serije, ki jih je objavil na spletu.
Balenciaga je sicer svojo poletno kolekcijo 2021 predstavil na Youtubeu.
Anthony Blakemore, strokovnjak za marketing pravi, da so ljudje že "utrujeni od visenja na spletu" v času pandemije, kar je blagovne znamke prisililo v iskanje inovativnih rešitev za oglaševanje svojih novih izdelkov na način, ki bi vzpodbudil potrošnike.
"Odločitev Balenciage, da predstavi svojo novo linijo kot spletno video igrico je krasen način, kako lahko inovativne metode digitalnega marketinga uporabimo ne le za prodajo oblačil, pač pa z njimi ustvarimo novo digitalno doživetje," je dejal.
Medtem Michael Branney, manager ponudnika oblačil Oh Polly meni, da bodo modne blagovne znamke morale te nove načine tudi obdržati. "Ko bo pandemije enkrat konec, bodo potrošniki pričakovali enak nivo komunikacije z blagovnimi znamkami, kot so ga imeli leta 2020," pravi. "Potrošniki bodo raje spremljali daljše vsebine, kot so na primer videi na YouTubeu, ne le samo kratko trajajoč posnetek na Instagramu. Nove vsebine, kot je recimo video igra je na nek način logičen naslednji korak, ki ga bodo morale narediti blagovne znamke."