1. DKNY GOLDEN DELICIOUS – 1.000.000 evrov
Pri ustvarjanju najdražjega parfuma na svetu sta moči združila slavni oblikovalec DKNY in priznani oblikovalec nakita Martin Katz. Kljub temu, da je mamljiv že sam vonj po jabolkih, vanilji in cvetovih lilije, pa je pravi vzrok za visoko ceno steklenička, ki je okrašena z dragimi kamni. Med njimi je 183 rumenih safirjev, 2700 belih diamantov, 7,18-karatni ovalni safir s Šrilanke, 15 rožnatih diamantov iz Avstralije, štirje diamanti, rezani v obliko vrtnice, 1,6-karatni turkiz iz Brazilije in 2,43-karatni rumeni diamant, zbrušen v obliko kanarčka, ki krasi pokrovček. Vsi dragi kamni so bili na stekleničko položeni ročno, upodabljajo pa New York. Za izdelavo parfuma so porabili 1500 ur, ves izkupiček pri prodaji pa so namenili v dobrodelne namene.
2. CLIVE CHRISTIAN NO. 1 IMPERIAL MAJESTY – 195.000 evrov
Pri tej dišavi ima glavno vlogo tahitijska vanilja, ki ima zelo močan in sladek vonj, po besedah ustvarjalcev pa naj bi dišavo navdihnila Afrodita, grška boginja ljubezni in lepote. Ustvarjenih je bilo le deset stekleničk, vsaka pa je unikatna in pihana iz stekla. Sedem jih je v lasti privatnih zbirateljev, tri pa so postale del posebne zbirke Clivea Christiana. Za eno izmed treh preostalih stekleničk boste morali odšteti 195.000 evrov, k temu pa zagotovo pripomore tudi dejstvo, da na 18-karatnem zlatem ovratniku stekleničke namesto pokrova počiva petkaratni beli diamant. Če se boste odločili za nakup parfuma, vam ga bodo dostavili na dom, in sicer z Bentleyjevo limuzino.
3. BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES – 23.200 evrov
Parfumska družba Baccarat je znana po svojih stekleničkah iz kakovostnega kristala, v katere je točen parfum. Leta 1998 so na trg izstrelili 1500 prestižnih stekleničk v obliki piramide, danes pa je polnih na voljo le še nekaj. Sicer ni znano, ali je v njih še vedno prisoten vonj po mirti, ki naj bi bil med vsemi sestavinami parfuma najbolj izrazit, a so zagotovo že stekleničke same po sebi prava mojstrovina. Ob nakupu tega parfuma zraven prejmete še certifikat, ki zagotavlja, da je bil parfum na prodajne police res postavljen že pred dobrimi 20 leti in da je steklenička res iz pravega kristala.
4. CHANEL NO. 5 OMEJENA IZDAJA – 10.000 evrov
Najbolj znana dišava modne hiše Chanel je zagotovo Chanel No. 5 z vonjem vrtnic in jasmina, ki je prišla na trg že leta 1922. Parfum naj bi poudarjal žensko lepoto, velja pa za enega najbolj prodajanih parfumov na svetu. Leta 2018 je modna hiša trgu predstavila omejeno izdajo ikonične dišave s stekleničko v rdeči preobleki. Šlo je torej za tradicionalno formulo parfuma, prenovili pa so le stekleničko, ki je bila tokrat obarvana v najljubšo barvo ustanoviteljice modne hiše Gabrielle Chanel. Kljub minimalnim spremembam so se stekleničke razprodale po le nekaj minutah, kupovali pa so jih predvsem zbiratelji, ki so k svoji zbirki želeli dodati še omejeno izdajo najprepoznavnejšega parfuma na svetu.