Kreativni direktor, pravi marketinški guru in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, Aljoša Bagola, za oglaševalce in komunikatorje ter vse, ki želijo podrobneje spoznati, kako deluje oglaševalski in kreativni um, pripravlja nepozabno srečanje na MModernem seminarju.
MModerni seminar bo razdeljen na tri dele
V prvem delu bo Bagola spregovoril o najpomembnejših projektih svoje 15-letne kariere in o tem, kako poiskati, določiti in v sporočila prevesti najprimernejše ideje za komuniciranje storitev in izdelkov ali pobud. Govoril bo tudi o tem, kako sprejemati odločitve in kako zanje navdušiti tako sodelavce kot tudi naročnike ter javnost, ki so ji sporočila namenjena.
Na seminar se lahko prijavite TUKAJ.
Drugi del seminarja bo posvečen oglaševanju in temi, o kateri se danes veliko govori – izgorelosti
Čeprav je izgorelost pojem, ki ga povezujemo z različnimi panogami, se zdi, da še posebej veliko težavo predstavlja prav v oglaševalski industriji. Bagola meni, da zato, ker je to področje močno podvrženo časovnim in finančnim pritiskom, hkrati pa prinaša zelo visoke zahteve po kreativnosti in učinkovitosti. »To je resnično zahtevna panoga, ki te – tudi če si še tako prekaljen, lahko hitro pripelje do roba. Širše gledano pa izgorelost več ne izbira po panogah, saj so podobne zahteve prisotne takorekoč povsod. Pričakovanja biti najboljši, dosegati vedno boljše rezultate, biti učinkovit in na razpolago, odgovoren, prizadeven in požrtvovalen, ljudje že zelo zgodaj ponotranjimo in se obremenimo z vsiljeno pomembnostjo. Ker nikoli ne naredimo inventure svojih lastnih pričakovanj, hotenj in ciljev, se to seveda sešteje v zelo nezdrav življenjski slog, ki kmalu zdrsne v izgorelost ali telesne bolezni. Še huje pa je, da ne živimo življenja, kot smo ga sami želeli, in da tega ne ugotovimo, dokler ni prepozno,« je prepričan.
Zadnji, tretji, del seminarja pa bo namenjen pogovoru med predavateljem in udeleženci seminarja, ki bodo prejeli tudi njegovo knjigo Kako izgoreti z izvirnim avtorjevim podpisom.
Na dogodku bodo podeljena tudi priznanja desetletja
Tudi pri reviji Marketing magazin so ga večkrat imenovali za kreativnega direktorja leta, ob koncu preteklega leta pa tudi za kreativnega direktorja desetletja. Po MModernem seminarju mu bodo organizatorji tako podelili tudi priznanje za ta dosežek, prejeli pa ga bodo tudi vsi preostali nagrajenci, ki so jih razglasili v aktualni številki Marketing magazina.
Aljoša Bagola je sicer eden od najpogosteje nagrajenih kreativnih direktorjev v Sloveniji.
Poleg Bagole so med njimi še Pristop (agencija desetletja), Žare Kerin (oblikovalec desetletja), »Lahkonočnice« (oglaševalska akcija desetletja, ki so jo za A1 Slovenija ustvarili v agenciji Grey Ljubljana), A1 Slovenija (oglaševalec desetletja), Zavarovalnica Triglav (družbeno odgovorni oglaševalec desetletja), Timotej Gala (digitalna osebnost desetletja), BicikeLJ (medijska inovacija desetletja), Štartaj Slovenija (medijski projekt desetletja) ter SEMPL (marketinška konferenca desetletja).
Prijavite se na EKSKLUZIVNI SEMINAR.