Narava ponuja vse rešitve – samo moramo jih znati videti, najti in primerno združiti. Različne vrste rastlin so ljudje pred več tisočletji znali odlično spajati in s tem vnašati vrsto učinkovin, ki so imele blagodejne učinke na celotno človeško telo. Kaj pa so ugotovili pred 89 leti?
Zelišča dokazano skrivajo neverjetne moči. Tega so se naši predniki zelo dobro zavedali. Mi pa imamo to srečo, da ni treba več vsakemu izmed nas diplomirati iz botanike in plezati na dvatisočake, da bi lahko črpali njihove koristi. Če želimo dobiti najboljše iz narave, lahko posežemo po rešitvah, ki so jih uspeli pred skoraj stotimi leti iz popkov, cvetov, stebel in korenin strniti v priročno in povsod dostopno obliko: bonbon.
Magično kombinacijo je nekega poletnega dne leta 1940 iznašel Emil Richterich, ki je v osrčju švicarskih Alp nabral trinajst zelišč in iz njih ustvaril unikaten recept za legendarne bonbone Ricola. Ne samo, da je uspešno spojil najrazličnejša zelišča iz neokrnjene narave – uspelo mu jih je stisniti v en sam bonbon! Družinsko podjetje je začelo izdelovati priročno zapakirane bonbone Ricola, s svežim pridihom Alp, po edinstvenem receptu, ki so jih po žepih prenašali številni Evropejci, mame pa so jih morale imeti vedno v svojih torbicah, če bi njihove malčke napadel kašelj ali hripavost.
Proti koncu prejšnjega stoletja se je proizvodnja strmo večala, zato so vzpostavili novo, popolnoma avtomatizirano tovarno za proizvodnjo in pakiranje. Izdelke vrhunske kakovosti so kmalu razpošiljali po vsem svetu, najprej v Azijo, nato pa še v Ameriko.
Po smrti ustanovitelja sta podjetje prevzela njegova sinova in ga skrbno vodila naprej. Ne glede na številne spremembe, razvoj in rast, Ricola še vedno dosledno zagovarja naravno gojenje zelišč, omejeno izključno na področje znotraj švicarskih meja. Njihovi proizvodni obrati dosegajo najvišja merila v prehranski in farmacevtski industriji. Vse to in nekaj zelo hudomušnih televizijskih oglasov so Ricoli zagotovili, da je začela uživati svetovno slavo.
Danes Ricola zaposluje približno petsto ljudi po vsem svetu. Izdelki so na voljo v več kot petdesetih državah, v svetovnem merilu pa predstavljajo sinonim za vrhunsko švicarsko kakovost.
Kdo pa vašemu življenju dodaja kakovost?
Povejte mu, koliko vam pomeni, in bodite del kampanje Želimo vam najboljše tako, da oddate svojo željo TUKAJ.