Tehnologije lahko pomagajo tudi pri tem. Začenši pri čisto običajnih stvareh, kot je ta, katere rastline so primerne za naše podnebje in katere se ne razumejo najboljše ter jih zato ne smemo saditi skupaj.
Vendar ko začnemo brskati po tržnici z aplikacijami, hitro ugotovimo, da to ne velja brezpogojno. Večina boljših takšnih aplikacij, katerih namen je podajanje nasvetov za sajenje in poznejšo skrb za rastline, je namreč plačljivih in prilagojenih ameriškim uporabnikom. Ker so torej za naše razmere slabo uporabne, pregovorno pa povprečni slovenski ljubiteljski vrtnar o rastlinah ve več od Američana, se nismo lotili preizkušanja. Nekaj tovrstnih aplikacij je tudi brezplačnih, tako da lahko vsak sam preveri, ali mu ustrezajo.
Pri dodani resničnosti v realnem času vidimo svet okoli nas, »računalnik« pa vanj doda narisane stvari.
Dodana resničnost za lažje načrtovanje
Našli pa smo aplikacijo iScape, ki se zadeve loteva z drugega zornega kota. Namenjena je tako ljubiteljem kot krajinskim arhitektom, z njo pa je mogoče oblikovati vrt. Brezplačna različica je hudo omejena, v zbirki je namreč le malo rastlin, plačljiva pa omogoča veliko več. Vendar ni aplikacija tisto, kar vam želimo predstaviti, temveč prihodnost oblikovanja vrtov. Namreč možnost, da na fotografijo prostora dodajamo računalniško oblikovane rastline, morda celo v različnih dobah rastlin, obeta preprostejše delo krajinskih arhitektov.
Pri navidezni resničnosti se popolnoma potopimo v umetne svetove. Skozi očala ne vidimo okolice, temveč računalniško generiran svet.
Pa tudi ljubiteljski vrtnarji se tega ne bi branili. Ti bi lahko vrt oblikovali na kraju samem, tako da bi nosili očala za dodano resničnost, skozi katera bi videli okolico, vanjo pa v realnem času »vstavljali« rastline. Sistem bi prilagodil mere rastlin, da bi bile videti tako velike, kot tudi dejansko bodo, takoj opozarjal na napake, denimo na rastline, ki ne smejo rasti druga poleg druge, na za izbrano rastlino neprimerne talne pogoje in podobno. Končni rezultat bi bil vrt v obliki navidezne resničnosti, ki bo omogočila lažje predstavo naročnika, kaj bo sploh dobil.