To je največja mednarodna nagrada s področja vsebinskega marketinga, ki jo od leta 2004 podeljuje Content Marketing Institute in pomeni posebno priznanje za Lidl Slovenija in vse ustvarjalce revije.
Revija Preprosto nastaja v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji ter s številnimi slovenskimi blogerji, ustvarjalci in kreativci. Med njimi v najnovejši izdaji, ki jo krasi naslovnica kulinarične blogerke Urške Fartelj, najdemo kulinaričnega fotografa Miha Bratino, ustvarjalko Petro Slapar, food stilistko Žano Kapetanovič, fotografinjo Matejo J. Potočnik,ilustratorja Mitjo Bokuna, kulinarični blogerki Sabino Penšek in Ano Bulat, ekološko vrtnarko Jernejo Jošar in mnoge druge.
»Izjemno smo veseli, da je bilo naše delo prepoznano in nagrajeno s tako prestižno nagrado, kot je Content Marketing Awards. Lidl Slovenija in revija Preprosto povezujeta slovenske kuharje, pisce, oblikovalce in fotografe ter jim ponujata priložnost za ustvarjanje atraktivnih in kakovostnih vsebin. Skupaj postavljamo nove standarde na področju vsebinskega marketinga tako v Sloveniji, kot tudi mednarodno ter dokazujemo, da lahko s predanostjo dosegamo izjemne rezultate. Prejeta nagrada vsem vpletenim veliko pomeni ter nam hkrati daje novega zagona, da bomo našim bralcem še naprej ponujali najboljše,« so ob tem dosežku sporočili iz Lidla Slovenija.
V letošnjem letu se je za nagrade Content Marketing Awards potegovalo več kot 1100 prijavljenih del z vsega sveta. Nagrade, ki prepoznavajo odličnost vsebinskega marketinga ocenjujejo vse vidike prijav, od strategije in distribucije, do uredniške kakovosti in oblikovanja. V posameznih kategorijah je v ožji izbor izbranih le peščica finalistov, kar je reviji Preprosto že uspelo v letih 2015 in 2016 v kategoriji trgovina ter v letu 2014 v kategoriji "Best Launch".
Revijo je poleg Lidlovih kupcev izjemno dobro sprejela tudi domača in tuja strokovna javnost. Poleg nagrade Content Marketing Award je revija Preprosto lani prejela tudi srebrno nagrado PEARL za vsebinski marketing in bila med finalisti za evropsko nagrado za komunikacijsko odličnost (European Excellence Award), letos pa je prejela tudi nagrado Zlato pero (Golden Quill) Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (IABC) v kategoriji publikacij.V Sloveniji je bila revija nagrajena z dvema nagradama POMP za vsebinski marketing kot najboljša tiskana revija ter s POMP-om za najboljšo naslovnico.