Ko pride december, se prižgejo praznične luči, oglasi za različne izdelke in podjetja pa nas naredijo še bolj čustvene glede božiča, ki se počasi približuje. Letošnji hit je video-oglas, zaradi katerega je zajokalo že na milijone ljudi. To je oglas o pričakovanju in izkušnji z migracijo.
Triminutni oglas z naslovom Angielski, ki je bil narejen za poljsko spletno stran Allegro, pripoveduje zgodbo starejšega Poljaka Roberta, ki se začne učiti angleški jezik. Kamera ga spremlja pri njegovih prvih učnih korakih in ko si tako srčno želi naučiti osnov jezika, da po vsej hiši nalepi lističe z angleškimi besedami, samo da bi razširil svoj besedni zaklad v angleščini. Nepričakovan preobrat se zgodi, ko gledalec končno izve razlog, ki se skriva za njegovo odločitvijo, da se bo učil angleščino. V zadnjem delu videoposnetka odleti v Veliko Britanijo, da bi božič preživel s sinovo družino. Čustven trenutek, ko prvič sreča svojo vnukinjo, le redkega pusti ravnodušnega.