Letalu je tako po devetih mesecih od prisilnega pristanka na Havajih uspelo preleteti Tihi ocean, kar predstavlja deveto od 13 faz poti okoli sveta.
"Tihi ocean je opravljen, prijatelj. Všeč mi je, ampak je konec," je tik pred pristankom dejal vidno olajšani pilot švicarski avanturist Bertrand Piccard.
Nevaren prelet pacifika
Polet, katerega pristanek so prestavili za več kot dve uri, je po njegovih besedah predstavljal tehnični izziv. Prečkanje Tihega oceana je namreč od vseh delov poti najbolj nevarno, saj v primeru morebitnih okvar ni veliko krajev za zasilni pristanek.
Solar Impulse 2 je julija lani po uspešno opravljeni najdaljši etapi iz japonske Nagoje obtičalo na Havajih zaradi okvare baterij. Ekipa je potrebovala več mesecev za popravilo škode na baterijah, ki so jo je povzročile predvsem tropske temperature.
V četrtek je nato znova poletelo s havajskega letališča Kalaeloa proti ameriški Kaliforniji.
Solar Impulse 2 je propelersko letalo na električni pogon, ki ga napaja več kot 17.000 sončnih celic na krilih, za shranjevanje energije pa skrbijo litij-ionske baterije. Premer kril ima večji od boeinga 747, tehta pa 2,3 tone, kar je nekaj več kot povprečen avtomobil.
Projekt so načrtovali več kot 12 let, njegov namen pa je predvsem spodbujanje razvoja zelenih tehnologij in opozarjanja na podnebne spremembe.