Nemško sodišče je danes odločilo, da oglaševalske spletne strani s tem, ko Facebooku s stiskom gumba »všečkaj« na svoji spletni strani posredujejo podatke uporabnikov, ne da bi ti v to privolili, kršijo nemško in evropsko zakonodajo o zasebnosti. Razsodba bi lahko imela posledice za številna nemška podjetja. Organizacija za svetovanje potrošnikom v nemški zvezni državi Severno Porenje - Vestfalija je tožila dve spletni oglaševalski strani, ki naj bi z uporabo gumba »všečkaj« na svoji spletni strani brez privolitve potrošnika posredovali podatke Facebooku.
Še več pravnih nesmislov
Sodišče v Düsseldorfu je odločilo, da bodo morala podjetja v prihodnje obvestiti potrošnike na svojih spletnih straneh, da bodo lahko z označitvijo gumba »všečkaj« njihovi IP-naslovi posredovani Facebooku.
Sporna je funkcija gumba z majhnim simbolom stisnjene pesti z vzdignjenim palcem, ki ga podjetje lahko namesti na svojo spletno stran in nima povezave s prav takšnim gumbom »všečkaj« na družbenem omrežju Facebook, ki pomeni izražanje zanimanja za vsebino.