Oblikovno se zdi chiron precej evolucijski in veliko bolj umirjen od nekaterih svojih tekmecev, a pod kalupom je ogromno novosti. Začnimo z osnovo iz karbonskih vlaken, nadaljujmo z izboljšanim W16-pogonskim agregatom, ki zdaj zmore težko predstavljive 1103 kW oziroma 1500 »konjev« ter 1600 Nm največjega navora v območju med 2000 in 6000 vrtljaji v minuti. Motor je sklopljen s prav tako izboljšanim sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki moč in navor razporeja med obema osema.
Impozantne številke pod motornim pokrovom se na cesti pretvorijo v prav tako impresivne vrednosti sprinta do 100 km/h, ki traja vsega 2,5 sekunde, kot vrednost najvišje hitrosti pa pri Bugattiju navajajo 420 km/h. V primerjavi z veyronom je naslednik osem centimetrov daljši, štiri širši in dobrih pet višji ter 155 kilogramov težji.
Pri Bugattiju so se pohvalili, da imajo že 150 naročil, izdelati jih nameravajo vsega 500, za vsakega pa bo treba odšteti 2,4 milijona evrov. Proizvodnjo bodo zagnali oktobra letos.