Ko je sedmega januarja odjeknila novica, da preiskovalci preverjajo tri tovarne zaradi namigov o goljufanju pri emisijah, je vrednost Renaultovih delnic padla za več kot tri milijarde evrov.
»Mi ne goljufamo,« je povedal eden od šefov v Renaultu, Thierry Bolloretold. »Upoštevamo vse norme in ne skušamo zavajati svojih kupcev.«
Renault ni edini, ki ima skupaj previsoke emisije, v Franciji vladni uradi preiskujejo tudi nekatere druge znamke, vendar jih francoski minister za okolje ni želel imenovati.
Po Volkswagnovi globalni polomiji lani se je pod drobnogledom znašlo precej znamk, tudi Renault in Opel.
Renaultov je pred časom že vpoklical 15 tisoč primerkov vozil, med katerimi prevladuje mali križanec captur s 110-konjskim dizlom. Začetek serije datira v lanski julij, septembra pa so ugotovili težave in jih odpravili. Toda pri nekaterih meritvah že prodanih avtomobilov so v določenih temperaturnih razmerah ti sistemi za nadzor emisij pri motorju delovali narobe in privedli tudi do višje porabe. Vpoklic naj bi se razširil tudi na večjega križanca kadjarja.