Francija je kmalu po razkritju, da je Volkswagen po svetu 11 milijonov vozil opremil s programsko opremo, ki je med uradnim testiranjem prilagodila izpuste škodljivih snovi, ob normalni vožnji pa se je izključila, napovedala vrsto preiskav in testov na avtomobilih različnih proizvajalcev.
"Med 10 vozili vseh znamk, ki smo jih doslej testirali, smo pri Volkswagnovih odkrili petkrat višje vrednosti dušikovega oksida, kot so dovoljene. Se pravi, smo potrdili goljufijo," je Royalova dejala v pogovoru za radio France Info.
Kot je še pojasnila, so bili tudi izpusti dizelskih vozil drugih znamk nad dovoljenimi ravnmi, vendar pa v razponu razlik, ki jih gre pričakovati med laboratorijskimi testi in realno vožnjo.
V Franciji naj bi po besedah Royalove do konca meseca pripravili obsežen model za testiranje, ki ga bodo uporabili za preverjanje okoli 100 modelov vozil v državi.
Sicer pa škandal v Volkswagnu dobiva nove razsežnosti, saj so pred nekaj dnevi priznali nepravilnosti tudi pri vrednostih izpustov ogljikovega dioksida, poleg tega pa so bili prvič vpleteni tudi avtomobili z bencinskimi motorji, ne le dizelskimi.