Mali novinec izstopa zaradi ogromnega sprednjega odbijača, spremenjene maske hladilnika, širših blatnikov, zadnjega odbijača z difuzorjem in štiricevnega zaključka izpušne cevi. Celostno podobo zaokrožujejo minimalističen spojler nad vrati prtljažnika in 19-palčna lita platišča s pnevmatikami Michelin Pilot Super Sport.
4,4 sekunde potrebuje mali M2 do hitrosti 100 km/h.
Pod motorni pokrov so v BMW-ju pospravili trilitrski šestvaljni pogonski agregat M TwinPower, ki zmore 272 kW (370 KM) in 465 Nm največjega navora (499 Nm kot overboost) in je sklopljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali za doplačilo tudi z dvosklopčnim primerkom. Do stotice se M2 z ročnim menjalnikom izstreli v 4,4 sekunde, najvišja hitrost je seveda omejena na 250 km/h, primerek z dvosklopčnim sotrpinom za sprint potrebuje dve desetinki manj. Krog na Zelenem peklu je malček prevozil v sedmih minutah in 58 sekundah.

Ekipa
Valentinov Groove v Cityparku: sejem »vinilk«, DJ nastopi in nagradna igra
V notranjosti so največja novost športni sedeži Dakota, v BMW-ju pa pri zasnovi niso skoparili z aluminijem, ki sestavlja pomemben del vzmetenja in obeh osi, uporabili pa so tudi aktivni diferencial. Prodajno pot bo M2 začel čez nekaj mesecev. V Nemčiji bo na voljo za 56.700 evrov.