Münchenčani za M4 GTS trdijo, da njihovega športnika serije 4 dviga na povsem novo raven, pa čeprav gre v prvi vrsti za kozmetične dodatke in dele iz karbonskih vlaken, ki se združujejo v aerodinamični body kit, kamor med drugim sodijo agresivnejši sprednji odbijač, nov pokrov motorja in nastavljiv spojler iz karbonskih vlaken na zadku vozila.
Potem so tu še pokrov prtljažnika iz kombinacije plastike in karbonskih vlaken, difuzor in set ekskluzivnih litih platišč iz M-jeve zakladnice ter pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2.
3,8 sekunde potrebuje M4 GTS do sto na uro.
Notranjost je bogatejša za volanski obroč v alkantari in športne sedeže M-Sport v kombinaciji alkantare/merina in ogrodja iz karbonskih vlaken, prihranek teže pa so pri BMW dosegli tudi z lažjo zasnovo sredinske konzole in odstranitvijo trakov za zapiranje vrat, ki nadomeščajo masivni ročici.
Pod motornim pokrovom seveda ostaja 3,0-litrski šestvaljnik TwinPower Turbo, ki zmore 368 kW (500 KM) in 600 Nm največjega navora, sklopljen pa je s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom M DCT, ki omogoča, da konjenica do stotice požene v vsega 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 305 km/h. Izdelali bodo le 700 primerkov.