Zanimivosti

Tudi Telekom med ponudniki rešitev za davčne blagajne

STA/M.J.
22. 9. 2015, 12.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Največji slovenski telekomunikacijski operater Telekom Slovenije se je v luči iskanja novih virov prihodkov na informacijsko tehnološkem področju odločil za razvoj svoje rešitve za prihajajoče davčne blagajne. Svojo rešitev so poimenovali Mobilna blagajna, zagotavljajo jo v sodelovanju z ljubljanskim podjetjem Datalab.

Arhiv Svet24

Gre za celostno rešitev za vodenje blagajniškega poslovanja, ki deluje na pametnih mobilnih telefonih in tablicah s sistemom Android in omogoča povezavo z e-računovodskim programom v Telekomovem računalniškem oblaku, je na današnji novinarski konferenci pojasnil produktni vodja IKT-rešitev za podporo poslovnim sistemom v Telekomu Slovenije Anton Rems.

Storitev je že na voljo, že sedaj omogoča plačila z Moneto. Storitev so sicer zasnovali tako, da je že v osnovi pripravljena na uvedbo davčnih blagajn. Programske rešitve Mobilne blagajne se bodo ob prehodu na davčno blagajno v začetku novega leta brezplačno posodobile.

To pomeni, da zaradi nadgradnje storitve ob uvedbi davčnih blagajn z uporabniškega vidika večjih sprememb pri uporabi storitve ne bo. Sistem v ozadju bo zgolj poskrbel, da bo vsaka transakcija ob plačilu z gotovino ali plačilnimi karticami pred formalno izdajo poslana v podatkovni center finančne prave, kjer bo dobila enolično oznako računa, ki se bo nato izpisala na samem računu.

Uporabniki bodo za uporabo Mobilne blagajne poleg davčnega modula ter mobilne naprave z nameščeno aplikacijo in mobilnega tiskalnika računov potrebovali tudi digitalni certifikat podjetja, s katerim se bo prodajno mesto predstavilo informacijskemu sistemu finančne uprave, in internetno povezavo, ki bo pogoj za izdajo računa. Po potrebi se bo lahko rešitev povezalo tudi s tehtnico oziroma čitalcem črtne kode.

Do 1. decembra letos bo storitev na voljo brez mesečne naročnine. Po tem obdobju bo za dva različna paketa - za uporabnike z enim ali za uporabnike z več blagajniškimi mesti - treba plačevati mesečno naročnino. Storitev je sicer na voljo tudi uporabnikom, ki sicer niso naročniki storitev Telekoma Slovenije, poleg tega Telekom ponuja tudi možnost nakupa mobilnika oziroma tablice in tiskalnika.

Vodja službe za upravljane storitve v Telekomu Slovenije Rok Libnik je pojasnil, da se tudi Telekom Slovenije podobno kot drugi telekomunikacijski operaterji v luči trenda upadanja klasičnih telekomunikacijskih storitev usmerja v iskanje novih virov prihodkov, še posebej na področju informacijsko komunikacijskih rešitev za poslovne uporabnike.

Celovito blagajniško storitev, ki je skladna z zakonsko določenimi zahtevami za davčne blagajne, pod imenom Si.blagajna sicer ponuja tudi drugi največji slovenski mobilni operater Simobil. Brezplačno uporabo programa omogočajo do 2. januarja.