Iz Revoza so danes sporočili, da so skupaj izdelali 1.490.607 vozil clio II, njegova proizvodnja pa je stekla sočasno z drugima Renaultovima tovarnama - francoskim Flinsom in španskim Valladolidom.
Renault je sicer Revozu pred tem zaupal proizvodnjo že uveljavljenih modelov. S cliom II pa so tovarno močno posodobili in predvsem robotizirali.
S tem vozilom se je v Revozu začelo tudi obdobje okrepljene rasti, ko so zaradi velikega povpraševanja po njem uvedli še nočno izmeno in prvič presegli število 100.000 izdelanih vozil na leto.
Clio II, ki je bil v Sloveniji poznan s komercialnim nazivom clio storia, je v svojem obdobju doživel številne posodobitve navzven in v svoji notranjosti. Med šestimi različicami je bila najizrazitejša druga iz leta 2001, posebna pa je bila športna različica clio renault sport, katere proizvodnjo je Revoz kot prva nespecializirana tovarna prevzel leta 2000.
Po besedah predsednika uprave Revoza Patricea Haettela je bil clio II za zgodovino Revoza izrednega pomena, saj so z njim dosegli največji razvoj in številne rekorde. Pomembno pa je, da na tej poti konkurenčnosti in učinkovitosti vztrajajo še naprej, je dodal.
Sicer pa je clio II tudi potem, ko ga je izdelovala le še novomeška tovarna, in so se na trgu pojavile nove generacije tega modela, več let vztrajal na evropskem trgu.
Zaradi nove evropske zakonodaje ga od leta 2013 na evropskem trgu niso smeli več prodajati, medtem ko je bilo povpraševanje na severnoafriškem trgu še vedno veliko. Prav ta trg, predvsem Alžirija, je pozitivno presenetil in še za nekaj let podaljšal proizvodnjo tega modela, ugotavljajo v Revozu.
Clio II, ki je presegel svoje komercialne načrte, se je tako v Revozu poslovil, njegovo posebno različico clio mio pa izključno za lokalni trg še vedno izdeluje argentinska tovarna Cordoba, so še sporočili iz Revoza.
V Revozu so v dveh izmenah aprila izdelovali približno 600 vozil na dan. Približno v dveh tretjinah novega twinga, v približno tretjini smartov štirisedežnik in v približno petih odstotkih model clio II.