"Čeprav je trg tablic v upadanju, so hibridne naprave vsekakor svetla točka," je povedal analitik družbe IDC Jitesh Ubrani in dodal, da so v tem segmentu zlasti uspešni Asus, Acer in E-FUN v nižjem ter Microsoft v višjem cenovnem razredu.
Vodilni, 26,8-odstotni tržni delež je ohranil ameriški Apple s svojimi tablicami Ipad. Dobavil je 12,6 milijona tablic, kar pa je občutno manj od 16,4 milijona prodanih tablic v enakem obdobju leto prej. Po navedbah analitikov IDC prodaja ipadov upada, ker se potrošniki raje odločajo za pametne mobilnike in prenosne računalnike.
Sledi južnokorejski Samsung z devetimi milijoni dobavljenih tablic in 19,1-odstotnim deležem na globalnem trgu. Za njim so se v prvem trimesečju zvrstili še Lenovo (5,3-odstoten delež), Asus (3,8-odstoten delež) in LG Electronics (3,1-odstoten delež), ki je zabeležil tudi največji skok navzgor.