Srce in duša avtomobila je Koenigseggov direct drive, ki ima petlitrski V8 in tri elektromotorje s skupno močjo precej čez 1500 konjev, pravijo Švedi. Tehnologija je zamenjala klasični prenos in ima neposreden prenos iz bencinskega motorja na zadnji kolesi brez prestav. S tem KDD zmanjša izgubo pri prenosu tudi do 50 odstotkov.
Trije elektromotorji, po eden za vsako zadnje kolo in eden na pogonski gredi, skrbijo za speljevanje, zvezni navor in generiranje elektrike. Koenigsegg pravi, da gre za najbolj navit elektromotorni sistem v zgodovini avtomobilov. Elektromotorje poganja 9,27 kWh 620-voltna baterija. Teža avtomobila je 1420 kilogramov, od 0 do 100 pospeši v 2,8 sekunde, od 0 do 400 km/h pa v samo 20 sekundah. Regera ima tudi Akrapovičev izpušni sistem, vsa vrata in šipe pa je mogoče od daleč upravljati kar s telefonom.