Osrednjo vlogo na slovenski stojnici je letos prevzel Turizem Bled, ki predstavlja Bled kot odlično destinacijo za mladoporočence, tako za poroke kot poročna potovanja. Na stojnici poročni par vabi obiskovalce k slikanju z ženinom ali nevesto v blejski pletni, ki je postavljena v animacijskem kotičku z ozadjem romantične blejske panorame, to je otoka in gradu.
Obiskovalci stojnice lahko pozvonijo z zvončkom želja, grajski tiskar pa njihov obisk slovenske stojnice prenese na spominski odtis. Obiskovalci lahko Slovenijo na borzi, ki bo trajala še do četrtka, okušajo tudi skozi izbrano kulinariko - postrežejo jim z grajsko penino, medenjaki in čokoladnimi pralineji ter potico.
Strokovnjak s področja razvoja turističnih destinacij Terry Stevens je Slovenijo ocenil kot pestro destinacijo, ki združuje izredno raznolike pokrajine. "Ponudba doživetij - tako kulinaričnih kot tudi edinstvenih, ki obiskovalca nezavedno presenetijo, na primer obisk grajskega dvorišča na Blejskem gradu ali pa edinstvenih solin v Piranu - je zelo kakovostna," je prepričan.
Izpostavil je, da je za britanski trg Slovenija zelo dostopna destinacija in da je z zeleno turistično ponudbo nekaj posebnega med turističnimi destinacijami v Evropi. "V več kot štiridesetih letih me slovenska turistična ponudba, tako v okviru mojih poslovnih kot tudi zasebnih obiskov, še ni pustila na cedilu," je še dodal.
Predsednik največjega britanskega turističnega združenja ABTA Mark Tanzer, ki je Slovenijo obiskal septembra v okviru letne konvencije, je poudaril, da je bila ABTA za Slovenijo odlična priložnost za predstavitev britanski potovalni industriji. Britanski udeleženci ABTA so bili navdušeni nad naravnimi lepotami Slovenije, prav tako pa sta jih prijetno presenetila prijaznost ljudi in topel sprejem, ki so ga bili deležni. "Preplet živahnih krajev in mest, čudovita pokrajina in lepa obala - in vse to le nekaj ur poleta od Velike Britanije so razlog, zakaj je Slovenija za britanski trg izredno privlačna destinacija," je poudaril Tanzer.
Pred dobrim desetletjem so se Blejci prvič predstavili s porokami na turistični borzi WTM v Londonu. Od takrat se število porok na Bledu po besedah blejskega župana Janeza Fajfarja povečuje, vedno več pa je tudi gostov, ki se nato vračajo ob obletnicah in kasneje tudi z družino. Posebej za to priložnost so blejski partnerji pripravili novo poročno brošuro, v katerih se predstavljajo izbrane lokacije za posebne dogodke.
"Seveda si na Bledu tudi zaradi te predstavitve obetamo več poslovnih priložnosti tudi v prihodnje. Upamo samo, da bodo našim poslovnim izzivom sledili tudi na Adrii Airways, slovenskem nacionalnem prevozniku z okrepitvijo letalskih povezav med Londonom in Ljubljano," je še izpostavil župan.
Za Britance Slovenija skriti dragulj pod Alpami
Na turistični borzi v Londonu WTM, kjer se Slovenija tokrat predstavlja predvsem kot romantična destinacija, je med novinarji kot tudi poslovnimi partnerji letos opazno povečano zanimanje. Mnogi Britanci Slovenijo ljubkovalno kličejo tudi skriti dragulj pod Alpami.