Glavni oblikovalec, ki mu je na pomoč priskočil tudi Slovenec Marko Jevtič, je povedal, da je nova fabia prostorna, praktična, učinkovita in prefinjena bolj kot kdaj koli prej. V dolžino meri 3992 milimetrov (–8 mm), širina znaša 1732 milimetrov (+ 90 milimetrov), medtem ko je višina za nekaj milimetrov nižja (–31 milimetrov) in znaša 1467 milimetrov. Za 5 milimetrov je daljša tudi medosna razdalja (2470 milimetrov). Zgrajena je na platformi PQ26, ki delno povzema koncernsko platformo MBQ, in je od predhodnice lažja za 65 kilogramov. Kupci bodo izbirali med sedmimi motorji (1.0 MPI s 44 kW in 55 kW, 1.2 TSI s 66 kW in 81 kW, 1.4 TDI s 55 kW, 66 kW in 77 kW), med katerimi bo tudi (pozneje) verzija Greenline. Slednja se bo ponašala z nizko porabo 3,1 litra na 100 km/h.
Prva generacija fabie je na trg prišla leta 1999, druga pa 2007. Do zdaj je bila fabia na voljo kot kombilimuzina, limuzina in karavan, v tretji generaciji pa limuzine predvidoma ne bo.
Na voljo bo 15 različnih barvnih odtenkov, trije paketi opreme (active, ambition in elegance), prav tako pa naj ne bi manjkale niti številne napredne tehnologije (zabavne in varnostne) in bogat spisek serijske opreme. Češki mediji navajajo, da bo najcenejša fabia pri njih stala 8950 evrov.