Omejena serija Trophy R je bila narejena z mislijo odvzeti rekord Seatovemu modelu Leon Cupra 280, ki je Zeleni pekel prevozil v dveh sekundah manj od osmih minut. V primerjavi s standardnim RS 275 trophy je R različica lažja za skoraj sto kilogramov. Avto je izgubil zadnje sedeže in večino izolacijskega materiala. Za nameček so inženirji vgradili manjši akumulator, odstranili klimo in radio in namestili dva dirkaška sedeža Recaro, narejena iz karbona. Moč še vedno prihaja iz 4-valjnega 2-litrskega turbomotorja z 202 kW (275 KM) in 360 Nm navora. Serijsko je R opremljen z nadgradnjo Cup , vključno z delno zaporo diferenciala, na megana pa so namestili Akrapovičev titanov izpušni sistem, Ohlinsove blažilnike, Michelinove gume Pilot Sport Cup 2 in 350-milimetrske diske. Avto ima dvobarvno podobo – nad biserno belo zunanjostjo se boči črna streha. Postavljen je na 19-palčna črna ali rdeča Speedlineova platišča, kupci pa si bodo lahko omislili standardne varnostne pasove ali dirkaške šesttočkovne. Ker gre za omejeno serijo, bo model Megane RS 275 Trophy-R na voljo v 270 primerkih, eden od njih tudi na slovenskem trgu.
Megane za štiri sekunde popravil rekord
Francozi so s posebno izdajo renaulta megana RS postavili nov rekord na Nurburgringu za avtomobile s sprednjim pogonom.