Letos je priznana raziskovalna družba Nielsen med 79 nominiranimi izbrala 22 najbolj inovativnih izdelkov, v neodvisni in reprezentativni javnomnenjski raziskavi pa je sodelovalo kar 2.350 slovenskih potrošnikov. JUPOL Classic nove generacije se je tako uvrstil med 10 vrhunskih slovenskih izdelkov široke potrošnje, ki bodo leto dni nosili pečat produkt leta.
Produkt leta je največja svetovna potrošniška nagrada za inovativne izdelke. Njen koncept je pred skoraj tremi desetletji zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, da bi potrošnike usmeril k nakupu najboljših izdelkov, ki jih na trgovskih policah ponuja domači trg. Danes tako pečat Product of the Year že v 40 državah nagrajuje domače in tuje proizvajalce za kakovost in inovativnost njihovih izdelkov. Razveseljivo je, da ga pri nas na izdelkih prepozna že skoraj 80 odstotkov slovenskih potrošnikov. Kupcu znani simbol na embalaži namreč bistveno olajša izbiro ob nakupu, saj mu prihrani čas, ki ga je doslej porabil za iskanje informacij in podrobne primerjave med razpoložljivimi izdelki na trgu.
Zanimivosti
Priložnost: V štirih dneh brezplačno do hipno diplome - delavnica, ki vas bo navdušila!
Z barvo JUPOL Classic, ki se je lani trgu predstavila z novo, inovativno formulo, bodo uporabniki lahko odslej prebarvali kar do 20 odstotkov več zidnih površin. Nanašanje barve bo enostavnejše in brez vidnih sledov valjčka, barva z izboljšanim barvnim filmom pa bo na stenah ustvarila finejšo strukturo in lepši videz.