Po prepričanju analitikov se bo na zrelih trgih prodaja tabličnih računalnikov še naprej povečevala v segmentu poslovnih uporabnikov. "V segmentu navadnih uporabnikov pa bo zaradi zasičenosti in konkurenčnih pritiskov letošnje leto za tablične računalnike bolj negotovo," je zapisal analitik pri družbi IDC Tom Mainelli. Po podatkih družbe IDC je prodaja tablic v prazničnem zadnjem četrtletju lani dosegla 76,9 milijona naprav, kar je 62 odstotkov več kot v tretjem četrtletju lani in 28 odstotkov več kot v četrtem četrtletju leta 2012.
Vodi Apple
Apple je v tem obdobju prodal 26 milijonov Ipadov, kar znaša 33,8 odstotka vseh prodanih naprav. Drugo mesto je zasedel južnokorejski Samsung s 14,5 milijona prodanih tablic oz. 18,8 odstotka trga, na tretjem pa je ameriški Amazon, ki je po ocenah IDC v istem obdobju prodal 5,8 milijona tablic in dosegel 7,6-odstotni delež. Amazonu na četrtem mestu sledi tajvanski Asus s 5,1-odstotnim deležem, kitajski Lenovo pa je s 4,4-odsotnim deležem na petem mestu.