Podjetje Intel je objavilo informativni dokument, v katerem razkriva, na kakšen način se razvija komunikacija in kako z novimi tehnologijami moški od žensk postopoma prevzemajo vlogo najboljših komunikatorjev.
V zadnjih dveh desetletjih smo bili priča razvoju številnih ključnih tehnologij, ki so odločilno prispevale k revoluciji moške komunikacije. Možnosti, kot so elektronska pošta, video konference, besedilna sporočila, družabna omrežja in objave na družabnem omrežju Twitter, nudijo več orodij ter načinov, s katerimi se lahko izražamo (besede, slike, video posnetki) in prej niso bili dostopni, kar spreminja našo vsakdanjo komunikacijo.
Poročilo navaja, da moški internet uporabljajo za številne namene, predvsem za spletno komunikacijo prek družabnih omrežij, takojšnje sporočanje in glasovni klepet, poleg tega pa na spletu izražajo mnenja o izdelkih ali storitvah, pišejo svoj blog ali imajo spletno stran. Ta orodja so kot megafon, prek katerega lahko komunicirajo z vsakim, ki jih je pripravljen poslušati, internet pa je podaljšek njihove identitete oziroma platforma, na kateri gradijo sebe kot blagovno znamke.
Richard Wiseman, profesor, ki se ukvarja z javnim razumevanjem psihologije na univerzi Hertfordshire, pravi: »Številni moški pri osebni komunikacije neradi delijo svoje misli in mnenja z drugimi. V tem smislu jih večje število naprav in orodij za spletno komunikacijo osvobaja, saj jim nudi več možnosti, s katerimi lahko svojo komunikacijo načrtujejo in se nanjo pripravijo.
Poročilo potrjuje, da moški najbolj pogosto uporabljajo priljubljene z internetom povezane naprave, med katerimi so tablični računalniki, televizijski sprejemniki s podporo za internetno povezavo, igralne konzole ter pametni telefoni. Leta 2002 je povprečna uporaba interneta znašala približno 46 minut dnevno, danes pa je narasla na približno štiri ure.
Več časa, ki ga preživimo na spletu, je posledica razvoja pomembnih tehnologij, kot so bili procesorji Intel Centrino leta 2003, ki so zagotovili integracijo brezžične internetne povezave v prenosne računalnike. Tehnološki razvoj je omogočil neomejen mobilni dostop do spletnih vsebin ter nastanek prenosnih naprav, kot so naprave Ultrabook, tablični računalniki in pametni telefoni. Možnosti spletnih zmenkov, družabnih omrežij, elektronske pošte, takojšnjega sporočanja ter video konferenc, ki so med moškimi najbolj priljubljene, prinašajo več prilagodljivosti in lažjo uporabo kot kdajkoli prej.
Genevieve Bell, vodja in direktorica oddelka za raziskave na področju interakcij in uporabniških izkušenj v skupini Intel Labs, pravi: »Intel je vodilno podjetje na področju tehnoloških inovacij, ki je imelo zlasti v zadnjih desetih letih pomembno vlogo pri razvoju komunikacij. Preprosto dostopna, cenovno ugodna in enostavna tehnologija je zelo priljubljena ter postaja globalni fenomen.«
»Podjetja, kot je Intel, so razvila številne naprave, ki jih uporabljamo za komunikacijo. Te so ugodno vplivale predvsem na moške, ki z njihovo pomočjo bolj pogosto izražajo svoja čustva, misli in mnenja. Zdaj ženske poslušajo, medtem ko so moški tisti, ki se izražajo.«
V prihodnosti lahko pričakujemo še več podobnih možnosti z izdelki, kot so naprave Ultrabook, ki uporabljajo Intelove tehnologije ter omogočajo še bolj spontano in neomejeno komunikacijo. Tehnologija, ki prinaša spontano komunikacijo, se še bolj prilagaja našim čutom ter nam z možnostmi, kot so zasloni na dotik ter prepoznavanje glasu in kretenj, nudi bolj naravno in intuitivno uporabniško izkušnjo. Naše mobilne naprave vedno bolj postajajo podaljšek tega, kar smo, saj nam omogočajo, da se izražamo in komuniciramo tudi prek neposrednega fizičnega okolja.