Na splošno se je prodaja v zadnjem četrtletju zmanjšala za 17 odstotkov. Analitiki družbe Canalys poudarjajo, da je za tako nizke številke treba poseči v leto 2013. Skoraj deset let rasti se je izničilo v 12 mesecih.
Vendar bi se lahko v tem primeru pojavil nov zmagovalec. Xiaomi bi se lahko uveljavil kot blagovna znamka številka 1 na svetu po prodaji in celotnem prometu. V letu 2022 je izgubil le odstotek, kar je v velikem nasprotju z veliko slabšimi rezultati preostalih konkurentov.
Neznanka je indijski trg, kjer hitro izgublja tržni delež zaradi blagovnih znamk, kot je OPPO, vendar na splošno rezultati ostajajo več kot odlični. S 17-odstotnim tržnim deležem in uvrstitvijo med pet največjih blagovnih znamk po letni prodaji na 64 trgih ima Xiaomi vse pogoje, da se uveljavi kot najpomembnejši proizvajalec pametnih telefonov na svetu.