Eden od načinov, s katerim želi Netflix zaustaviti finančni izpad, je zbirka mobilnih iger, ki so dostopne samo naročnikom Netflixa. Vendar podatki o spremljanju aplikacij kažejo, da te igre igra manj kot en odstotek Netflixovih naročnikov.
Mobilne igre, ki pa ne prinašajo dobička
Netflix je leta 2021 začel raziskovati mobilne igre in pri tem za vodenje najel nekdanjega izvršnega direktorja EA Mika Verduja. Z mobilnimi igrami je težko zaslužiti, vendar Netflix zanje ne zaračunava, vsaj ne posebej. Večina iger je na Netflixu ekskluzivnih, nekaj pa je premijskih ponatisov iger, ki jih lahko nenaročeni uporabniki kupijo v trgovini App Store ali Google Play Store. Na voljo je nekaj iger Stranger Things, pa tudi igra s kartami Exploding Kittens, strelska igra Into the Dead 2 in druge.
Kmalu jih bo 50
Netflix nadaljuje svoje načrte z igrami, saj namerava do konca leta njihovo število z 20 povečati na približno 50. Podatki podjetja Apptopia kažejo, da so bile Netflixove igre od začetka delovanja platforme prenesene skupaj 23,3-milijonkrat. Vsi naslovi podjetja pa skupaj privabijo le 1,7 milijona uporabnikov na dan.
Nekatera podjetja bi to štela za uspeh, vendar ima Netflix 221 milijonov naročnikov, te igre pa so na voljo brez dodatnih stroškov. To, da se za brezplačne mobilne igre zanima manj kot en odstotek naročnikov, ne obeta nič dobrega.
Izredno stanje!
Netflix v mobilnih igrah sprva ni videl le načina za privabljanje in ohranjanje naročnikov, temveč tudi potencialni prihodnji vir prihodkov. Vendar njihova počasna rast postavlja takšne načrte pod vprašaj tudi po tem, ko se je podjetje potrudilo in kupilo več neodvisnih razvijalcev iger. Podjetje izgubo naročnikov že obravnava kot izredno stanje in je napovedalo načrte za začetek zaračunavanja souporabe gesel ter razpoložljivost cenejše stopnje, podprte z oglasi.
Se bodo na Netflixu zaradi finančnih izgub začeli pojavljati oglasi?