Pet modrobelih dizelskih vlakov Stadler bo najprej vozilo po neelektrificiranih progah, v kratkem pa naj bi se jim pridružili tudi elektromotorni, so sporočili iz Slovenskih železnic.
Do konca leta 2022 naj bi tako po tirih zapeljalo vseh 52 naročenih vlakov, od tega 21 enopodnih in 10 dvopodnih električnih ter 21 enopodnih dizelskih vlakov.
Novi vlaki so bolj prostorni, vsa vrata bodo imela izvlečno stopnico za lažji vstop, prostore za osebe z omejeno mobilnostjo ter posebne toaletne prostore zanje, najmanj 10 mest za kolesa in vtičnice za polnjenje različnih mobilnih naprav in prenosnih računalnikov. Opremljeni bodo tudi z wifi signalom, ki bo omogočil dostopanje do interneta.
Novi vlaki pa bodo ne le udobnejši, pač pa tudi hitrejši. Potovalni časi naj bi tako bili krajši do 10 odstotkov. Pri SŽ pa sicer sporočajo še, da se bo prihodnjih letih povečala pogostost regionalnih povezav z manj postanki in lokalnih vlakov z večjo zmogljivostjo, večja pa bo tudi udobnost in zanesljivost samega prevoza.
Seveda bi si potniki, ki za potovanje od Murske Sobote do Kopra (nekaj več kot 250 km) potrebujejo tudi do 8 ur, želeli še bolj hitre vlake, vendar je to očitno stvar bolj oddaljene prihodnosti.