Estrada

Četrtletni dobiček Twitterja kljub manjšemu številu uporabnikov navzgor

C. R./STA
10. 2. 2019, 14.01
Deli članek:

Ameriško tehnološko podjetje Twitter, ki stoji za istoimenskim spletnim družbenim omrežjem, je v zadnjem lanskem četrtletju ustvarilo 255 milijonov dolarjev dobička, kar je občutno več od 91 milijonov izpred leta prej. Prihodki so porasli za 24 odstotkov na 909 milijonov dolarjev, medtem ko se je baza uporabnikov skrčila.

Sta
Delnice Twitterja so po objavi rezultatov v trgovanju pred uradnim odprtjem borznega parketa pridobile 2,4 odstotka.

Število mesečno aktivnih uporabnikov Twitterja je doseglo 321 milijonov - to je devet milijonov manj kot pred letom dni in pet milijonov manj kot v predhodnem četrtletju. 

Podjetje je sicer sporočilo, da ne bo več poročalo o mesečno aktivnih uporabnikih, ampak zgolj še o dnevno aktivnih uporabnikih, s pomočjo katerih lažje ustvarja prihodke. Ta primerjava kaže na devetodstotno letno rast števila uporabnikov na 126 milijonov.

"Leto 2018 je dokaz, da naša dolgoročna strategija deluje," je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Jack Dorsey.

Delnice Twitterja so po objavi rezultatov v trgovanju pred uradnim odprtjem borznega parketa pridobile 2,4 odstotka. Analitiki so ocenili, da je padec števila uporabnikov tudi posledica prizadevanj za zaprtje sumljivih uporabniških računov.