Med njenimi uspešnejšimi sodelovanji so zagotovo povezovanje z blagovnimi znamkami, kot so Natura Femina, EQUA, Mömax, celo Jaguar, ter navsezadnje tudi s slovensko znamko Elan in napravami za gretje tobaka IQOS. S svojim imenom in lastno blagovno znamko je izdelkom dodala lastni pečat, na konferenci pa je razkrila ozadje teh sodelovanj, ki v tujini niso redkost, v Sloveniji pa se šele počasi razvijajo. O tem je spregovorila tudi za nas in nam v pogovoru razkrila, kako se za sodelovanja odloča, katero ji je najbolj ostalo v spominu, razkrila pa je tudi več o svoji najnovejši kolekciji ANOMALIA.
V osnovi ste modna oblikovalka, a se vseeno že več let uspešno povezujete s številnimi priznanimi znamkami. Zakaj mislite, da je tako povezovanje pomembno za vašo prepoznavnost oziroma prepoznavnost blagovne znamke SUSNYARA?
Da, že dolgo se počutim pravzaprav kot oblikovalka, in ne kot modna oblikovalka. Ustvarjalna želim biti na vse načine in se ne želim omejevati. Povezovanje z znamkami se mi zdi pomembno predvsem zato, ker tako širimo samo prepoznavnost znamke in ustvarjamo nove sinergije. Gre za idejo 'skupaj smo močnejši' in verjamem v to.
Kaj je pomembno pri tem, za katero sodelovanje se odločite in katero sodelovanje ste si najbolj zapomnili?
Za sodelovanja se zadnja tri leta odločava skupaj s poslovno partnerico Lucijo Gubenšek. Tudi to je lepa oblika sodelovanja. Vedno pretehtava prednosti in slabosti ter skupaj sprejemava odločitve. Sama sem si najbolj zapomnila sodelovanje z Mömaxom, ker gre za pohištvo. Preden sem se odločila za poklic modne oblikovalke, sem se spogledovala z idejo arhitekture in notranjega dizajna. S tem sodelovanjem sem tako izrazila ta delček sebe.
Kako po vaših izkušnjah v Sloveniji kupci sprejmemo takšna sodelovanja in kakšna je razlika v primerjavi s tujino?
Trend sodelovanj obstaja že kar nekaj časa, se mi pa zdi, da je v res polnem razcvetu šele zadnjih nekaj let. Menim, da Slovenci vse bolj sprejemajo domače oblikovalske izdelke in podpirajo domače. Vključno z mano.
Kaj je vam pri oblikovanju najpomembnejše, tako pri oblikovanju kolekcij za sodelovanje kot pri oblikovanju lastnih kolekcij?
Najpomembnejše je iz kolekcije v kolekcijo in iz sodelovanja v sodelovanje ohranjati kontinuiteto, sam duh znamke SUSNYARA, in se hkrati znati prilagoditi tržišču. Vizualno želim povedati, da je to izdelek SUSNYARA v vseh pogledih. Znamka SUSNYARA je surova, nepredvidljiva, sporočilna in aktivistična.
Marketinško in poslovno gledano – katere kolekcije so donosnejše?
Na to vprašanje bi bolje odgovorila moja partnerica Lucija Gubenšek. Sama menim, da eno brez drugega ne gre. Kolekcije podpirajo sodelovanja in obratno. Gre za simbiozo.
Predstavili tudi novo kolekcijo ANOMALIA. Nam lahko poveste nekaj več o njej?
Kolekcija ANOMALIA je oda nepopolnosti, napakam in resnici. Opeva dejstvo, da ti ni treba biti popoln. Vedno pa lahko napredujemo. Pozdravljam vsa odstopanja, ne le vizualna, tudi značajska so dobrodošla. Prav to naredi osebo zanimivo in večplastno. Kolekcija se razlikuje od preostalih, a je v njej še vedno čutiti mene. Je drugačna in drugače smo jo tudi predstavili. V umetniškem vzdušju na poseben večer. Kolekcijo so nosile baletne plesalke in tako je ANOMALIA postala resnična.