Od sredine maja, ko je HoT, Hofer Telekom, vstopil na slovenski trg storitev mobilne telefonije, imajo pri HoT-u že več kot 20.000 uporabnikov. Kot prvi digitalni operater na slovenskem trgu se je osredotočil na uporabnike, ki želijo večje količine prenosa podatkov. Podatki kažejo, da kar štiri petine uporabnikov storitev uporablja prenos podatkov. Od tega se jih je približno polovica odločila za vzpostavitev tarif, ki vključujejo 20 GB ali več zakupljenih količin prenosa podatkov.
Med ključnimi prednostmi storitev je možnost preprostega upravljanja uporabniškega računa in nadzora nad porabo preko portala in aplikacije Moj HoT. Kar 70 % vseh uporabnikov je preneslo aplikacijo in več kot 90 % le-teh aplikacijo tudi aktivno uporablja. Približno polovica vseh uporabnikov je vzpostavila digitalno plačevanje, kar pomeni, da so vzpostavili samodejno polnjenje računov ali pa plačujejo preko kreditnih kartic in paypala.
HoT bo vsem novim uporabnikom, ki bodo do 12. 10. 2017 prenesli številko na HoT, strošek prenosa številke povrnil v obliki dobroimetja.