Postala je namreč uradni obraz za svetovno kampanjo prestižnega nakita. Nataša je bila že prej vrsto let ambasadorka emajliranega nakita v Sloveniji, za to, da bi postala »svetovna«, pa si je prizadevala okoli pet let. »Dolgo časa nisem in nisem videla luči na koncu predora, vendar sem vztrajala in verjela vase, da mi bo enkrat le uspelo. Vztrajnost se je pri meni v manekenstvu še vsakič obnesla in tudi tokrat je bilo tako,« nam je razkrila Nataša.
Najnovejša kolekcija nakita je navdahnjena z delom Gustava Klimta Poljub in je posvečena večni ljubezni. Svetovno kampanjo zanjo so posneli na Dunaju v botaničnem vrtu, na snemanje pa ima Nataša zelo lepe spomine.
Prepričana je, da ji dela tudi v prihodnje ne bo manjkalo
»Glede na to, da je na trgu veliko izdelkov namenjenih različnim ciljnim skupinam, menim, da je prostora za manekenski posel dovolj. Predvsem zunaj naših meja. Tudi kar zadeva starost, je tako, da je teh omejitev vse manj. Na trgu bom toliko dolgo, dokler bo povpraševanje. Imam tudi mnogo starejše kolegice iz tujine, ki še vedno delajo kot manekenke in tega nikakor ne nameravajo opustiti. Kdo bo pa snemal reklame za kreme za zrelejšo kožo? Najstnica? Po mojem ne. Tudi tukaj morajo biti blagovne znamke odkrite in realne do svojih uporabnikov,« je prepričana Nataša.