Estrada

Nescafé Dolce Gusto in will.i.am v novo globalno kampanjo

Oglasno sporočilo
1. 9. 2016, 14.18
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Nescafé Dolce Gusto, znamka, ki je na slovenskem tržišču poznana po prvem zaprtem sistemu za kavo in omogoča pripravo različnih vrst napitkov v enem aparatu, predstavlja novo globalno kampanjo ˝Ustvarjalnost oživlja klasiko˝.

Kampanja slavi ustvarjalnost, ki je ključ do ustvarjanja in je nastala v sodelovanju z grammyjem nagrajenim glasbenikom will.i.am.om.

Glavni akter novega oglasa, will.i.am, svojo ustvarjalnost usmerja v ponovno oživitev klasike, skladbe (Sittin' On) The Dock of the Bay izvajalca Otisa Reddinga. Prav tako tudi Nescafé Dolce Gusto svojo kreativnost usmerja v pretvarjanje doživetja pitja kave v popolnoma novo izkušnjo.

Poleg kakovosti želijo ljubitelji kave danes tudi sofisticirano izkušnjo pitja najljubšega napitka. In znamka Nescafé Dolce Gusto je znana po premikanju meja, ki obsegajo vse od najnovejših tehnoloških rešitev in unikatnega dizajna kavnih aparatov do široke palete vrhunskih okusov kave, ki zadovoljijo tudi najzahtevnejše brbončice.

Več lahko preberete na povezavi.