Igor Mikić je urbani moški, ki je vedno v koraku s trendi, in pravi, da je treba dati tudi kaj nase, ne samo vase. Ljubitelji internetnih hitov so ga vzljubili s fitnes izzivi, lani pa je posnel serijo odmevnih kratkih filmčkov Mikić osvaja Slovenijo. Produkcijska ekipa s producentom Luko Štiglom na čelu je zdaj idejo razširila in dobila svoj medijski prostor na Voyu, kjer bo od 3. junija vsak petek na voljo nova poučno-zabavna epizoda Alfe Mikića.
Koristni nasveti za gledalce
Tem in gostov alfi Mikiću ne bo zmanjkalo, pri njem v gosteh pa se bodo med drugimi zvrstili športnik Filip Flisar, s katerim bosta menjala gume, improligaši, s katerimi bo Mikić razbijal tabuje o spolnosti, Ana Marija Mitić, ki bo mlade poučila o bontonu, in mnogi drugi. »V oddaji bomo poskušali mlade naučiti vrednot in spretnosti, ki so včasih veljale za samoumevne, danes pa gredo malce v pozabo. Zadeve se bomo kot vedno lotili na moj prepoznaven, odbiti način, a naš cilj je, da se bodo gledalci v vsaki oddaji tudi nekaj koristnega naučili,« je pojasnil Igor Mikić. »Projekt ustvarja ista ekipa, ki za znamko Mikić stoji že od samega začetka. S Sanjo Raičević sva pred leti začela youtube zgodbo, s Sebastjanom Oblakom smo lani osvojili facebook, in vesel sem, da smo letos vsi skupaj dobili priložnost za novo poglavje na Voyu,« je ob tem povedal producent Luka Štigl.
Igor Mikić je urban moški, ki je vedno v koraku s trendi in zase pravi, da je potrebno dati tudi kaj nase in ne samo vase. Ljubitelji internetnih hitov so ga vzljubili s fitnes izzivi, lani pa je posnel serijo odmevnih kratkih filmčkov Mikić osvaja Slovenijo. Produkcijska ekipa na čelu s producentom Luko Štiglom je zdaj idejo razširila in dobila svoj medijski prostor na Voyo, kjer bo od 3. junija vsak petek na voljo nova poučno-zabavna epizoda Alfe Mikića.
Tem in gostov alfa Mikiću ne bo zmanjkalo, pri njemu v gosteh pa se bodo med drugimi zvrstili tudi športnik Filip Flisar, s katerim bosta menjala gume, improligaši, s katerimi bodo razbijali tabuje o spolnosti, Ana Marija Mitić, ki bo mlade poučila o bontonu, in mnogi drugi. “V oddaji bomo skušali mlade naučiti vrednot in spretnosti, ki so včasih veljale za samoumevne, danes pa gredo malce v pozabo. Zadeve se bomo kot vedno lotili na moj prepoznaven odbiti način, a naš cilj je, da se bodo gledalci v vsaki oddaji nekaj koristnega tudi naučili,” je pojasnil Igor Mikić. "Projekt dela ista ekipa, ki za Mikić brandom stoji že od samega začetka. S Sanjo Raičević sva pred leti začela youtube zgodbo, s Sebastjanom Oblakom smo lani osvojili facebook in vesel sem, da smo letos vsi skupaj dobili priložnost za novo poglavje na Voyo,« je ob tem povedal producent Luka Štigl.