Kljub slabim ekonomskim obetom in vsem težavam z energijo, vojno v Ukrajini in ne najbolj optimističnim napovedmi, si pri Lamborghiniju manejo roke. Kot je povedal izvršni direktor znamke Stephan Winkelman so prvi priključnohibridni superšportniki revuleto že v mesecu po predstavitvi pošli v nekaj tednih, čeprav bodo serijsko proizvodnjo zagnali šele v drugi polovici letošnjega leta. Novi interesenti pa se lahko le vpišejo na seznam čakajočih, čakalna doba pa je že zdaj okoli dve leti.
Revuelto poganja hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljata 6,5-litrski bencinski motor V12 in trije elektromotorji, skupna moč pa znaša 746 kilovatov (1015 KM). To je dovolj, da dosega največjo hitrost 350 km/h in do 100 km/h pospeši v 2,5 sekunde.
»Vztrajnost in lojalnost naših kupcev je neverjetna. V zadnjih dveh letih se res ne moremo pritoževati nad prodajo,« je dodal Winkelman, »kdor si lahko privošči naš avtomobil, si ga bo vseeno, vsem ekonomski težavam navkljub.«
Dražji ko je, bolje se prodaja
Zgodba okoli prodaje revuelta sovpada z rekordnimi prodajnimi številkami znamk kot so Ferrari, Bentley ali Rolls Royce. Prestižne znamke so v letu 2022 zabeležile skoraj neverjetne prodajne številke, dobro poslovanje predvsem v ZDA pa je na primer Ferrarijevo delnico podražil za 27 odstotkov.
Lamborghini na drugi strani je lani izdelal rekordnih 9233 avtomobilov, to je deset odstotkov več kot v letu 2021, za letos pa napovedujejo, da bodo to številko še presegli. V prvem letošnjem četrtletju so namreč presegli lanske številke v istem obdobju.
Prestižneži s hibridnimi motorji
Tudi prestižne znamke superšportnih avtomobilov stopajo na pot bolj zelenih avtomobilov, saj razvijajo zmogljive in znamkam značilne pogonske sklope s presežki moči, istočasno pa z manjšim ogljičnim odtisom. Tako bodo vsi prihodnji Lamborghinijevi avtomobili imeli hibridne pogonske sklope, sedanja modela urus in huracan pa bosta tudi dobila posodobljene hibridne motorje. V letu 2029 bodo pri Lamborghiniju tudi predstavili prvi njihov povsem električno gnani avtomobil.