Airbus je dobil patent za nadzvočno potniško letalo, a naslednik francoskega Concorda s pogonom na vodik še ne bo kmalu zapustil vzletne steze.
Načrtovano letalo bi zmanjšalo čas letenja Pariz-Tokio iz 12 ur na manj kot 3 ure. Koncept letala, ki je bil prvič objavljen leta 2011, načrtuje tri različne vrste moči motorja za skok nad atmosfero, za vzlet pa bi še vedno uporabljal navadno vzletno stezo. Koncept je sedaj dobil odobritev s strani patentnega urada ZDA.
Letalo gradi na konceptu nadzvočnega potniškega letala Concorde, ki je bil upokojen v začetku prejšnjega desetletja in je bil eden izmed dveh obratujočih nadzvočnih potniških letal – drugi je bil ruski Tupoljev.
A Airbus je v izjavi za javnost potrl navdušence. Podjetje namreč vsako leto prijavlja več sto patentov, s katerimi želi zaščititi intelektualno lastnino. Nima pa neposrednega interesa za razvoj takšnega letala, saj je zaradi visokih obratovalnih stroškov, manj rentabilno.
Vsekakor pa so s patentiranjem odvzeli možnost, da bi koncept nadzvočnega potniškega letenja razvijal kdo drug.