"Atene bi morale prodati 14 letališč, ki prinašajo dobiček, drugih 30 letališč, ki ne ustvarjajo dobička in jih je treba subvencionirati, pa ostane pri grški državi. To prej paše koloniji kot članici EU," je za oddajo Monitor na nemški televiziji ARD dejal Spircis.
Fraport je novembra lani z grškim partnerjem na razpisu dobil koncesije za upravljanje treh letališč na celini in 11 na otokih, med drugim v Solunu, na Kreti, Krfu, Rodosu, Mikonosu in Santoriniju.
Letališča so želeli nato prevzeti, a je vlada premierja Aleksisa Ciprasa po prihodu na oblast privatizacijo postavila pod vprašaj. Koncesije za 40 let so bile po takratnem dogovoru vredne 1,2 milijarde evrov, pogodbe pa naj bi dokončno uskladili še letos.
Prvi mož Fraport, ki je lani prevzel tudi Aerodrom Ljubljana, Stefan Schulte je ta teden dejal, da so še vedno pripravljeni prevzeti letališča in da je dogovorjeno, da se bodo pogovori začeli znova.