V splitskem trajektnem pristanišču bodo od srede zjutraj ladje lahko pristale, a zaposleni na sprejemu ne bodo opravljali svojega dela vkrcanja potnikov in vozil, prav tako ne bodo odvezali ladij s pomolov pred njihovim odhodom.
"Prišlo bo do občutnega zamujanja ladij, morda tudi do prepovedi izplutja ladij iz pristanišča," je za hrvaško televizijo (HTV) pojasnil predsednik sindikata luških delavcev v TLS Duško Dadić.
Kot so zapisali v današnjem sporočilu za javnost, se TLS že enajst let bojuje za enak položaj, kot ga imajo koncesionarji v ostalih hrvaških pristaniščih. Poudarjajo, da je splitska luška uprava kršila zakon o morskih pristaniščih, ko je enostransko znižala cene storitev TLS za 75 odstotkov.
Njihovi kolegi na Reki in v Pulju za enako opravljeno delo sprejema in odprave posamezne ladje zaslužijo 1500 kun (197 evrov), medtem ko luška uprava v Splitu plača 400 kun (52,5 evra). Zato je ogrožena približno polovica od 75 delovnih mest, trdijo v TLS.
Direktor TLS Toni Medvidović je za HTV ocenil, da poskušajo z nižjimi cenami odsloviti njegovo podjetje iz splitskega pristanišča in dobiti novega koncesionarja, v katerem bo po njegovih besedah "luška uprava verjetno solastnica".
V splitski luški upravi zavračajo odgovornost in trdijo, da ne kršijo nobenih zakonov. Izpostavljajo, da je TLS zaračunavala svoje storitve po višjih cenah, kot jih določa zakon, ter da zaradi tega na sodiščih poteka več sporov med upravo pristanišča in koncesionarjem.