To je nekoliko nad pričakovanji analitikov, vendar pa je podjetje zaostalo za pričakovanji na področju prihodkov.
Prihodki so se namreč brez upoštevanja izplačil partnerjem na letni ravni znižali za odstotek na 1,07 milijarde dolarjev.
Vlagatelji imajo tako po poročanju francoske tiskovne agencije AFP neenotno sliko glede uspešnosti naporov, ki jih v izboljšanje poslovanja podjetja vlaga glavna izvršna direktorica Marissa Mayer. Ta je vajeti podjetje prevzela pred enim letom, v tem času pa je podjetje med drugim prodalo delnice v kitajskem podjetju Alibaba in prevzelo spletno podjetje Tumblr ter več drugih družb.
Mayerjeva je sicer ob objavi rezultatov dejala, da je poslovanje Yahooja v drugem četrtletju spodbudno in stabilno, uvedli so tudi vrsto novosti, od nove strani Yahoo News, aplikacije Yahoo Sports in preoblikovanega Yahoojevega iskalnika do prenovljene storitve Flickr in aplikacije Yahoo Weather.
Po njenih besedah je bilo letošnje drugo četrtletje eno najbolj produktivnih v zgodovini podjetja, uporabniki pa so se na to obogateno ponudbo odzvali s povečanjem uporabe.
Vendar pa je podjetje ob vsem tem znižalo napoved za prihodke v tretjem četrtletju in celotnem letu. Po mnenju nekaterih analitikov Yahooju ne uspeva na področju spletnega oziroma digitalnega oglaševanja, na katerem sta vodilna Google in Facebook.