Preiskujejo pa tudi možnosti tehničnih okvar. Pristanek je izvedel 46-letni Lee Gang Kuk, ki ima za seboj skoraj 10.000 ur letenja vendar pa je bil s 35 urami šele skozi polovico urjenja za pridobitev potrdila na boeingu 777. Poleg njega je sedel Lee Jong Min, ki je prvič opravljal nalogo inštruktorja. Oba sta bila skupaj prvič in vsak od njiju je nekaj delal prvič. Lee Gang Kuk je prvič pristajal na letališču v San Franciscu, ki velja za eno težjih, Lee Jeong Min pa je bil prvič inštruktor.
Preiskovalci Nacionalnega odbora za varnost v transportu (NTSB) so zaslišali vse štiri pilote, ki so bili v letalu. Tretji pilot, ki je sedel na sedežu za posadko, je oba za krmilom opozarjal, da letijo prepočasi. Pilota sta se zanašala na avtomatični sistem, ki je imel nastavljeno ustrezno hitrost za pristanek (253 kilometrov na uro), vendar preiskovalci še ne vedo, ali je bil vklopljen ali pokvarjen.
Pilota sta sicer tik pred nesrečo opazila, da letijo prepočasi in prenizko in sta oba hkrati zagrabila za krmilni palici ter skušala letalo dvigniti nazaj v zrak, a je bilo že prepozno. Vse, kar jima je uspelo je, da se je nos letala dvignil, rep pa spustil ravno dovolj, da je zadel ob protipoplavni zid na začetku pristajalne steze. Letalo je nato treščilo na tla in nekaj časa drselo po stezi.
Predsednica NTSB Deborah Hersman je povedala, da se je vodja stevardes pozanimala, ali naj takoj začnejo z evakuacijo potnikov, vendar pa je od pilotov dobila odgovor, naj počaka. Minuto in pol zatem je izbruhnil požar in evakuacija se je začela. Potnike so z letala spuščali po zasilnih toboganih, vendar pa dva nista delovala in sta se namesto navzven odprla navznoter ter pod seboj pokopala dve stevardesi.
Takoj po pristanku je tri stevardese, ki so sedele v repu letala, vrglo na stezo, vendar so preživele. Končale so v bolnišnici skupaj s tremi kolegicami. Vodja posadke Lee Yoon Hye, ki jo je odnesla brez poškodb, je deležna številnih pohval zaradi profesionalnosti in učinkovitega ukrepanja.
Newyorški senator Charles Schumer je medtem ameriško upravo za zračni promet (FAA) pozval, naj izda nove regulacije glede urjenja pilotov, da se bodo v prihodnje znali izogniti napakam. Schumer je dejal, da je nesreča Asiane 214 podobna nesreči leta 2009 v Buffalu, ki so jo pripisali napaki pilotov.
FAA je sicer zaradi omenjene nesreče, v kateri je umrlo 50 ljudi, ravno v sredo izdala novo zahtevo za kopilote oziroma prve častnike na letalih. Ti so doslej lahko to nalogo opravljali po 250 urah letenja, sedaj pa jih morajo opraviti najmanj 1500. Toliko ur morajo imeti tudi glavni piloti oziroma kapitani.