Vodja trženja v Dolini Soče Andreja Jurkovič je dejala, da imajo precej podobne rezultate tudi pri obisku Tolminskih korit, ki so bile letos v začetku sezone zaradi nevarnosti plazov še zaprte in je bila sezona krajša, trenutno pa je rezultat za dobra dva odstotka boljši kot v lanski sezoni.
"Letošnja sezona je bila nekoliko drugačna od lanske, a bolj primerljiva s prejšnjimi, pred dvema ali tremi leti. Običajno sta julij in avgust dobro obiskana, maj in junij pa sta precej odvisna od vremena, ki je bilo letos nekoliko slabše," je dodala Jurkovič.
Med gosti, ki so v soški dolini prenočevali, je bilo le nekaj več kot 11 odstotkov Slovencev, medtem ko so največ tujih gostov beležili iz Nemčije, Češke, Nizozemske, Avstrije in Francije.
Kot opažajo, so obiskovalci vse bolj vajeni rezervirati v naprej, nekateri se pred obiskom dobro pripravijo, zato je zelo pomembno, da spremljajo izzive in težave, ki se morebiti pojavljajo ter jih skušajo reševati sproti oz. se pripraviti bolje za naslednje leto. Prav zato je njihova komunikacija vse bolj usmerjenja v osveščanje obiskovalcev.
"Letos spodbujamo tudi razvoj doživetij, ki gostom ponujajo kakovostno turistično izkušnjo in omogočijo, da si obisk naše doline še posebej zapomnijo. Naredili smo nabor posebnih doživetij, ki jih bo strokovna komisija ravno v tem tednu ocenila. Ustreznim bomo podelili certifikat kakovosti kolektivne blagovne znamke Iz Doline Soče."
Kot še pravi Jurkovič, je tudi september dobro obiskan, saj je idealen za njihovo športno ponudbo kot so vodni športi, pohodništvo, kolesarjenje, jadralno padalstvo ali muharjenje. Veselijo se tudi že festivala pohodništva, ki ima letos še posebno bogat nabor vodenih izletov od 13. septembra do 13. oktobra, torej v najlepših mesecih za pohodništvo.