S tem so se na ministrstvu odzvali na novico, da je ustavno sodišče prejelo pobudo za oceno ustavnosti vladnega odloka, ki je zaradi zajezitve novega koronavirusa zaprl tudi šole s prilagojenimi in posebnimi programi, odloku pa je nato sledil sklep o pouku na daljavo.
Kot so navedli v odzivu za STA, se na ministrstvu zavedajo, da je izobraževanje na daljavo stresno tako za otroke kot za starše in strokovne delavce. Še posebej so po njihovih navedbah v stiski otroci s posebnimi potrebami, ki potrebujejo terapevtsko pomoč, dnevno šolsko rutino in stabilno ter vzpodbudno okolje, in njihovi starši.
Staršem takih otrok na ministrstvu predlagajo, da se čim bolj povežejo s šolo ter jo sprotno seznanjajo o otrokovih potrebah in težavah, kot tudi o morebitnih stiskah. Razrednik pa bo tudi presodil, kako v delo z otrokom vključiti pomoč šolske svetovalne službe, kot tudi pomoč s strani drugega strokovnega ali celo zdravstvenega delavca, so zapisali.
Napovedali so, da si bodo na ministrstvu še naprej prizadevali, da bi se otroci s posebnimi potrebami in najmlajši otroci čim prej vrnili v šole in zavode. "Zaenkrat je predvideno, da bi se otroci v prilagojene in posebne programe vrnili v šole in zavode prvi in to takoj, ko bo mogoče. Takšno pobudo smo pred časom tudi uradno že posredovali Nacionalnemu inštitutu za javno zdravje. Do takrat pa pomagamo z dodatnimi pojasnili, računalniško opremo, pogovori tako šolam in zavodom kot staršem po najboljših močeh," so zapisali.
Po navedbah ministrstva je Zavod RS za šolstvo pripravil posebna priporočila za strokovne delavce tudi za delo z otroki s posebnimi potrebami.