Kupci so nakupovalne navade epidemiji prilagodili že spomladi. V trgovine so hodili manj, a opravili večje nakupe. Enak trend trgovci opažajo tudi v drugem valu epidemije covida-19 in ob vnovičnem zaostrovanju ukrepov za preprečevanje širjenja virusa.
Ta teden so v trgovinah zaradi današnjega in nedeljskega praznika beležili nekoliko večji obisk trgovin, čemur so trgovci prilagodili zaloge.
Izdelki z daljšim rokom trajanja
Potrošniki najpogosteje povprašujejo po izdelkih z daljšim rokom trajanja, to so predvsem testenine, moka, konzervirani izdelki, kvas in podobno, so za STA pojasnili v Tušu. Ob tem so izpostavili, da se potrošniki čedalje pogosteje odločajo za nakupe preko spleta. "Iz tedna v teden merimo konstantno povečanje števila spletnih nakupov živil ter povečano vrednost povprečne nakupljene spletne košarice," so pojasnili.
Skrb, da bi robe zmanjkalo, je odveč
V Hoferju medtem večjih posebnosti glede nakupov ne opažajo. Kot so zapisali, dobavna veriga trenutno poteka brez večjih posebnosti, njihovi sodelavci v logistiki in prodaji pa skrbijo, da je razpoložljivost izdelkov na policah zadostna. V Lidlu so medtem v predprazničnih dneh zaznali povečano povpraševanje po svežih izdelkih (meso, mlečni izdelki in podobno), pa tudi izdelkih z daljšim rokom trajanja.
V podjetju Spar Slovenija v drugem valu, tako kot ob prvem, opažajo povečano povpraševanje po osnovnih dobrinah in izdelkih z daljšim rokom uporabe, vendar ne v taki meri kot v prvem valu. Da kupci ne delajo takšnih zalog kot prvi teden prvega vala epidemije, so zapisali tudi v Mercatorju.
Vsi trgovci ob tem zagotavljajo, da trgovine dnevno zalagajo z izdelki iz njihovih skladišč, zato je skrb, da bi robe zmanjkalo, povsem odveč.