Direktor družbe SŽ Infrastruktura Matjaž Kranjc je za TV Slovenija povedal, da je ob 17.20 uri pri uvozu na postajo prišlo do iztirjenja lokomotive mednarodnega tovornega vlaka z 21 vagoni, ki je bil na poti med Koprom in Hodošem.
Na praktično istem mestu sta minuli teden iztirila madžarska vagona mednarodnega potniškega vlaka, a med okoli 200 potniki na vlaku nihče ni bil poškodovan. Takrat je generalni direktor SŽ Dušan Mes ocenil, da ni šlo za napako na infrastrukturi, ampak najverjetneje na vagonih. Še ena nesreča je bila na tej postaji leta 2012.
Kranjc je na vprašanje, zakaj prihaja do nesreč prav na tem delu, odgovoril, da so se vse nesreče zgodile pri vožnji v odklon in pri zelo nizkih hitrostih.
Spomnil je, da trenutno v okviru projekta celovite nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje potekajo gradbena dela na levem tiru med Rimskimi Toplicami in Laškim, zato je proga na tem delu zaprta. Vsi vlaki iz smeri Zidanega Mosta zato ob prihodu na postajo Rimske Toplice prehajajo na desno stran in vozijo v odklon.
Kaj se dogaja na tej kretniški zvezi in kaj je vzrok današnjega iztirjenja, trenutno Kranjc še ne more reči. Je pa zagotovil, da je bila kretnica oz. celotna proga na tem delu v normalnem stanju in so jo po iztirjenju minuli teden tudi sanirali ter naravnali.
V začetku meseca so se sicer na tem območju začela dela v okviru projekta nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje. Gre za urejanje zadnjega dela med Zidanim Mostom in Rimskimi Toplicami, vključno z nadgradnjo železniške postaje Rimske Toplice.
Projekt poleg obnove in nadgradnje infrastrukture ter objektov na železniški postaji Rimske Toplice vključuje nadgradnjo 15,8 kilometra tirov, 19,7 kilometra vozne mreže in signalnovarnostnih ter telekomunikacijskih naprav, ob tem pa še sanacijo obstoječih objektov.