Veliko voznikov je negodovalo, saj niso bili seznanjeni s popolnim zaprtjem ceste mimo Savskega otoka, ki povezuje ves desni breg Save, Škofjo Loko in še naprej.
Po dveh zelo nevarnih nesrečah, ki bi se lahko končale tragično, je bila obnova načrtovana. "Del se lotimo takoj, ko se uredi vreme, kot smo napovedali že pozimi," je v začetku aprila obljubljal Tomaž Willenpart z Direkcije RS za infrastrukturo, ki je odgovorna za državne ceste. Še prejšnji teden ni bilo napovedane obnove, v ponedeljek pa se je nenadoma začela, kar je povzročilo kolaps prometa na drugih kranjskih cestah. Presenečeni so bili tudi na kranjski občini, saj jih je direkcija obvestila le nekaj ur pred uvedbo popolne zapore. Ob tem je spomnil, da je poleti dobil zagotovila, da bodo most popravljali ob polovični zapori ceste, zato jih je popolna zapora še toliko bolj presenetila.
Tudi ministrica ni bila seznanjena
Danes se je zato na gradbišče podala novopečena ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, družbo pa sta ji delala kranjski župan Boštjan Trilar in direktor direkcije Damir Topolko. Bratuškova je priznala, da se je "zataknilo v komunikaciji med občino in direkcijo", ter napovedala, da bo ministrstvo pripravilo primeren protokol obveščanja, da se to ne bi ponovilo še v drugih občinah. "Dejstvo je, da so bile pri obveščanju Kranjčank in Kranjčanov narejene napake. Tudi sama ne kot Kranjčanka ne kot ministrica nisem bila seznanjena, da se bo ta most zaprl, pa ga uporabljam tako rekoč vsak dan," je dejala ministrica in dodala, da je naloga ministrstva in podpornih služb, da pravočasno zagotovijo obveščenost občanov in občank.
Ogrožena bi bila življenja ljudi
Gradbeni strokovnjaki so pojasnili, da je za kakovostno obnovo nujno zaprtje mostu. Če bi most ostal odprt, bi bila ogrožena življenja ljudi, ki bi prečkali most.
"Verjamem, da smo danes vsi skupaj ugotovili, da je obnova tega mostu več kot potrebna. Varnost je na prvem mestu in prepričana sem, da je tudi mojim Kranjčankam in Kranjčanom bolj pomembno življenje kot pa nekaj minut čakanja v koloni. Vsi poznamo primer zrušitve dela viadukta v Genovi – moja zaveza, ko sem prevzela mandat, je bila, da bom najprej preverila stanje mostov in viaduktov v naši državi. In po zagotovilih, ki jih imam, se kaj takega, kot se je zgodilo v Italiji, pri nas ne bo," je še povedala Bratuškova.
Tovornjaka zgrmela čez most
1. avgusta 2016 je voznik tovornjaka zapeljal čez pločnik, prebila varnostno ograjo in padel z mostu. Nihče od udeležencev v nesreči ni bil huje poškodovan. Lahko pa bi se končalo precej huje, saj je tovornjak padel v bližino otroškega igrišča pri piceriji. Že takrat so na kranjski občini zapisali, da je prometna nesreča resno opozorilo, da je treba obvoznico čim prej obnoviti.
Februarja lani podoben scenarij. Na spolzki cesti sta trčila tovornjaka. Tisti, ki je peljal po obvoznici navzdol, je preko varovalne ograje padel na desno stran parkirišča pod nadvozom. V obeh primerih sta voznika na srečo utrpela le lažje poškodbe.