Urban Jeriha iz Civilna iniciative Braslovče pravi, da naj bi, če bo prišlo do odstranitve stanovanjskih hiš, vsaj 100 občanom omenjenih treh občin posegli v ustavno pravico do doma, stanovanja in zasebne lastnine. Projekt gradnje tretje razvojne osi naj bi po Jerihovi oceni odvzel lastninsko pravico zasebnim subjektom na več kot 1400 zemljiških parcelah, skupna izmera teh zemljišč pa je več kot 150 hektarjev. Prav tako bi bila odvzeta lastninska pravica zasebnim lastnikom 117 grajenih objektov, je še dejal Jeriha in dodal, da civilna iniciativa pri vložitvi zahteve ocene ustavnosti in zakonitosti omenjene uredbe ne more sodelovati, ker nima pravnega interesa.
Polzelski župan Jože Kužnik je dejal, da ne nasprotujejo tretji razvojni osi. "Nasprotno. Želeli bi, da bi bila cesta že zdavnaj zgrajena. Tako pa imamo Velenje kot peto največje mesto v Sloveniji brez avtoceste, do o Koroški sploh ne govorim. In to leta 2018," meni Kužnik.
Po njegovih besedah pa odločno nasprotujejo načinu, s katerim država umešča traso v prostor. Na podlagi netransparentnih postopkov je izbrana najslabša možna trasa, kar bi lahko dolgoročno vplivalo na razvoj savinjske doline. Opozarjamo na netransparentnost pri postopkih izbire trase Šentrupert-Velenje in netransparentno trošenje davkoplačevalskega denarja, je še dejal Kužnik.
Začetek gradnje jeseni 2019?
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič je januarja povedal, da gre vse po načrtih in da bi se začetek gradnje na prvih odsekih lahko začel jeseni 2019. Če bo šlo vse po načrtu, bo hitra cesta zgrajena proti Koroški zgrajena 2013. Manevri raznih civilnih iniciativ in županov pa bi lahko gradnjo zavlekli.